söndag 29 mars 2009

känsligt

kom hem sent igår och ja, jag drack en och annan cider på pizzan.



så på morgonen var jag lite känslig.

det kan bli så.



Adde och småttungarna åkte till busborgen. Juliana var bjuden på kalas.

JA! jag blev ensam hemma!

jag vickade omkull mig i soffan innan de ens kommit ut genom dörren.

sov så sött i en timme.

sen zappade jag på teven.

Hamnade på 4:an.

Det var repris på lets dance.

jag har aldrig tittat på det.



tyckte att jag iallafall kunde titta på finalen i repris.



HElt hopplös. Har aldrig sett det oc hvet inget om det mer än att jag någon gång läser på löpsedlarna.



och jag grät!

jag grät floder för att de inte skulle få fortsätta dansa, jag grät så när laila gav bort en NYresa till sin partner.

sen grät jag när de dansade sina sista danser.



tänk om jag sett alla program och sen tittat på programmet i dag...

då hade jag väl inte slutat gråta än.

Inga kommentarer: