fredag 13 mars 2009

leva i sin egna bubbla

jaa...hur kan man inte märka, dessutom efter påtryckningar att man blöter ner HELA badrummet när man duschat?

jag kan inte för mitt liv förstå hur man bara kan torka av sigoch gå ut därifrån och låtsas som det regnar?

vareviga gång efter en viss tonåring så är det dygnsurt i HELA badrummet.
det börjar tära på nerverna!
igår la jag ut den nytvättade mattan som jag tvättat sen iförrgår morse när den låg och simmade på golvet efter en viss tonårings tvagning.
Imorse när jag stampade in i badrummet för att av lägga visit så möts jag av en simmande matta igen.

Jag har påpekat detta så ohyggligt många ¨gånger så jag ORKAR inte höra min egen röst uttrycka dessa orde igen.

Nu kommer hämndtankarna.
ska jag råka stänga av varmvattnet varannan dag?
ska jag råka spilla ner hela hans rum inkl. kläder när jag vattnar blommorna i vederbörandes rum?
ska jag råka hälla vatten över honom och hans mat när jag hämtar vatten till maten?
ska jag råka hälla vatten i hans skor som alltid står mitt ivägen när jag springer med vattkannan?

m.m

Inga kommentarer: