torsdag 12 mars 2009

bilmekaniker

Vi har haft storbilen på lagning hos en snubbe som lagar amrekanska bilar.

Jag är alldeles hopplös på att göra upp bilder på folk som jag inte har träffat.
sen älskar jag när jag blir överraskad!!
å det blidde jag!

jag såg framför mig en kille lite äldre än jag med värsta elvisfrisyren och oljig från topp till tå.

ack så fel!

Detta var en man i 55 årsåldern.
Välkammad, och en overall som det sken om.
Med glittrande ögon som om han hade någe bus på gång.
Han var så fin.
alltså fin på ett fint sätt inte snyggt sätt.
stilig.

jag sa det till adde sen och funderade lite på om jag skulle ha sagt det.

då fick vi fnissanfall.

det skulle antagligen vara första gången han fick höra det.

Han som har rykte om sig att var en sjutusan till jänkarmeckare.
-men du, åh, jag måste bara säga, Vad fin du är!

Inga kommentarer: