onsdag 13 juni 2007

msn chatta


E säger:
får inte jag kommentera på din blogg??
E säger:
hur gör djur?
E säger:
jag fattar inte
E säger:
buhuuu
v säger:
JO! gör det
E säger:
jag var tvungen att fylla i formulär, men vad skulle jag fylla i...?
v säger:
?nu fattar jag nada
Esäger:
jag skulle skriva en kommentar och då var jag tvungen att fylla i användarnamn och nåt mer, men det haaaaar jag ju inget...
E säger:
så du får hälsa Jacob och gratta istället
E säger:
det här var mitt inlägg: Heja Jacob friskt humör
det är det som susen gör
heja heja heja!
v säger:
jaha!men du kan klicka i övrigt ochskriva dit ditt namn
E säger:
toppen!
v säger:
jag fattar inte! han har pluggat in 80 p sista månaden!
E säger:
vem?
v säger:
förra året var betygvarning i alla ämnen utom 2!
v säger:
jacob
E säger:
får man poäng på högstadiet nu??
v säger:
japp
v säger:
å jag fattar ingenting
E säger:
ge grabben en moppe eller nåt, det är han värd
E säger:
v säger:
n95 nokia har addelovat honom
E säger:
så där ja!
v säger:
hmm,fan vaddyrt tycker jag
E säger:
jo, det är ju inte gratis
v säger:
jag hadenästan hoppats att han skulle fått ett litet ig
E säger:
men vill han ha en ny lur alltså? det är det som är grejen?
v säger:
det var tydligen deras överenskommelse. Jacobhar ingen väl fungerandelur
E säger:
det är ju kul att det här med motivatorer funkar, men ibland kan det nästan gå föööör bra...
v säger:
jahahah!
v säger:
jag har hakat upp mig på ett par ord som jag tycker har samma betydelse fast jag har fått förklarat för mig att de absolut inte betyder samma sak
E säger:
berätta
v säger:
muta och positiv förstärkning. Jag tycker muta har en sämre klang bara
v säger:
har diskuterat det med en som sägersig veta
E säger:
att det betyder samma sak?
E säger:
hmm...
v säger:
nej han sa att det inte betyder samma sak...
v säger:
nu måste jag blogga omdet!! hahah
E säger:
jag slog just upp det
v säger:
låt höra
E säger:
muta är att påverkar någon på ett otillbörligt sätt
v säger:
medan
E säger:
positiv förstärkning har väl inga moraliska betänkligheter antar jag, men det slog jag inte upp...
v säger:
han menade att han gav sina barn en chans till låt säga en glass om de typ klippte gräsmattan
v säger:
och det var en positiv förstärkning
v säger:
jag mutar mina barn med glass
v säger:
och addemed mobiltelefoner
E säger:
jag håller nog med din vän i att det finns en nyansskillnad, men att ingen uppmärksammar den skillnaden så mycket i dagsläget
E säger:
muta är alltså, kanske inte olagligt, men i alla fall moraliskt betänkligt, då det är något man gör fast man egentligen inte borde (otillbörligen)
v säger:
ok! men jag satte honom på pottan för han var tvungen att gå och leta i papper och böcker på fikarasten för att återkomma med det rätta svaret enligt honom
v säger:
så hans bran bordeinte klippa gråsmattan! haa
E säger:
dyslexi
E säger:
heja heja heja
v säger:
är allt väl?
E säger:
gå in och läs mina kommentarer nu, annars blir jag sne
...
v säger:
ajaj kapten!vill inte se dig sne
E säger:
v säger:
ska häls mina storgrabbar om de inte hittar påt.
v säger:
har hämtat jeppa idag han har spelat på hultsfred
E säger:
nu har jag skrivit ännu mer, om callbäck
E säger:
åh fan
E säger:
hur gick det?
v säger:
det var det tråkigaste han varit med om i hela hans liv!
E säger:
oj? det låter inte som sveriges största festival... var det inte en käft som kommit än eller?
v säger:
det var förfestivalen...
v säger:
ahhaah
v säger:
ingen där, varmt åsså måste de gå upp kl 7,30
v säger:
fniss
Esäger:
fick de inte stanna kvar då?
v säger:
nepp
E säger:
trist
v säger:
jag hade faktiskt lite svårt för att hålla mig för skratt
v säger:
nuser jag framemot midsommar!!!
E säger:
jak medt
E säger:
nu har jag kommenterat polisbeväpnad också...
E säger:
läs mina kommentarer
E säger:
jag skriver så fingrarna blöder
v säger:
okidoki jag gör det!
v säger:
det är kul!!
E säger:
måste jag skriva eller har du nåt system som vissar senaste kommentarer?
v säger:
jag får en vips från hotmailen att jag har ny kommentar
...
E säger:
då så
v säger:
Kul! jag trodde inte du läste sånt skit som bloggar
E säger:
jag gör inte det
E säger:
jag började läsa skiten idag
v säger:
du ser ! nu är du fast!
E säger:
men det är bara din skit jag läser
E säger:
nä, det lovar jag att jag inte är
v säger:
read my shit
v säger:
jo
E säger:
jag kan sluta nu om det ska vara på det viset
E säger:
gillar du mina kommentarer?
v säger:
NEJ
v säger:
ja!du har ju ordet i tangentbordet!
v säger:
börja blogga!!!
E säger:
ord är mina vänner, men bara då jag får vara sarkastisk, elak, rolig, knubbig eller yoghurt
v säger:
börja blogga!!!
v säger:
hur är man yoghurt?
E säger:
det talar jag om när jag börjar blogga, dvs när bajs är blått och smakar gott...
E säger:
gillar du min bild, jag övar på att vara spännig inför midsommar...
v säger:
har du ätit blåbär på länge
v säger:
du ser verkligen spännig ut
E säger:
inte på ett tag
E säger:
vad bra, tänk dig att jag är endast iklädd cykelbyxor och jazzar runt på fastbo och spänner biccar och triccar, mouahhahhahhahaaa
v säger:
wow, hur ska det kvinnliga könet bete sig då? det ska bli spännande att se....
E säger:
kommer det att vara några av det täcka könet där då? ja, som inte är abonnerade på sen dackefejden vill säga...
v säger:xxxxx
v säger:
juliana
v säger:
och elsa
v säger: och xxxxx
E säger:
xxxx känner jag varm för, elsa är jag rädd för, xxxx är upptagen och juliana för barsk...
v säger:
duser det finns en för oss var
E säger:
är det xxxx och jag på midsommar alltså? jag trodde inte hon var typen som gick igång på grabbar med tajta cykelbyxor och spänniga muskler, muoahhahhhahha
v säger:
ajg känner inte henne på det viset... men för säkerhetskull... ta med dig ombyte
E säger:
leoparddräkt á la susanne lanefelt kanske?
v säger:
Hmmm, ja varför inte! Jag tror xxxxx gillar den som gillar att vara sig själv för en stund...
E säger:
nu ringde kusin häng kvar
v säger:
hälsa
E säger:
apselut
v säger:
bja
E säger:
ja, jag blev i alla fall förtjust ixxx så jag blev glad när jag hörde att hon skulle komma på midsommar, hon har ett härligt skratt, nästan så hon kan matcha snickar-martin...
v säger:
ja verkligen!
E säger:
tip top
v säger:
Hon kan behöva få skratta lite och må bra
E säger:
jag ska måla hela världen lilla mamma, jag ska måla kulan röd och lite blå, jag ska måla grönlands isar i pastell, och jag ska måla lasse holm redan ikväll
v säger:
nuhar det slagit runt!
E säger:
hur tänker du då?
v säger:
läs ovanstående inlägg
E säger:
runt runt runt i ringen, upp och ner, vi som ser, blundar när bron blir svart i styret, heja heja heja
v säger:
hehe, du du är ding du
E säger:
ja, det är ord och inga visor det!
E säger:
känner du stoltz?
E säger:
han kan kissa med stjärten...
E säger:
snart är han gift
v säger:
ja nej och nu vill jag inte helller
v säger:
jasså såger du det
E säger:
trimmel tram trimmerl tram här dansar gabriel gräslök fram
v säger:
vad får du orden ifrån?
E säger:
den sista är han som är känd och gör barnböcker
v säger:
eller är det tangentbordet som blivit helt bananas
E säger:
vad heter han
E säger:
säg säg säg
v säger:
hansom kan kissa med stjärten
E säger:
han som skrev krakel spektakel
E säger:
neeeeej, inte stolpen
v säger:
han heter
E säger:
har du hört Hide and Seek med Imogen Heap?
E skickar:
Öppna(Alt+P)
v säger:
jag trodde du bara ordbajsade igen och förökte läsa det på svenska
E säger:
usch då
v säger:
mmm
...
E
säger:
lyssna på låten och ge mig omedelbar feedback, eller call back, det beror på, men jag vill ha den omedelbart
E säger:
men du måste lyssna fram till 2 min och 53 sek, då blir det ännu bättre...
v säger:
hoppsanhöllpå att skriva för tidigt....
E säger:
aja baja, usch och tvi, den som bråttom har kan halka på ett bi...
E säger:
nååå...?
v säger:
deen varsuper! aldrig hört namnet ens
E säger:
visst är den najs utav bara faaaaan
E säger:
spela för adde sen, snääääällla?
v säger:
ok då! han kommer hem vid 22,30 tiden dåska jg åka till sala
E säger:
och hämta jepson?
v säger:
nej, gå som förälder på stan.
E säger:
på en onsdag??
v säger:
jacob tyckte att jag skulle göra det för han skulle dricka ikväll sa han....
v säger:
avslutning iparken
E säger:
men han är ju bara barnet??
E säger:
vojne vojne
v säger:
mmm, hur gammal var du när du partade på först svängen
E säger:
se till att han sköter sig annars kommer jag att nita honom nästa gång jag träffar honom
E säger:
jag var 17½
v säger:
ochjag vet inte hur gammal jacob är
E säger:
han är 12
v säger:
oj! jag måste hämta honom på stört
v säger:
jag har ett nytt blogginläg
E säger:
ja, i alla fall om han tänker nyttja spånken, illa illa
v säger:
jag vet!!!
E säger:
vänta, jag läser...
v säger:
har du inte läst min blogg om sistaapril???
E säger:
jag fattade inte ledtråden, kan det vara att xxxxxx snart är förti och aldrig legat med en nån, eller är jag snett ute...?
v säger:
xxxxx tid är förbi
v säger:
xxxxxx trampa på ett bi
E säger:
åh fan
v säger:
vet inte om xxxxx legat med nån
E säger:
då får du ge ytterligare en ledtråd
V säger:
nepp, men å andra sidan tror jag inte duvet vem det är....
E säger:
vad handlar det om då?
v säger:
xxxxx!!ahahhaha
v säger:
nej
v säger:
men det var kul ! hur fan kom du att tänka på xxxxx
E säger:
nån som inte fått ligga?
v säger:
hahahaa
v
säger:
fått nått att gro
E säger:
handlar det om det eller nåt atnnat
v säger:
fått nått att gro
v säger:
ja
E säger:
nåt annat?
v säger:
nej
v säger:
http://vickiehickietoria.blogspot.com/2007/05/kan-jag-vl.html
E säger:
nån som blev av med oskulden nu alltså??
v säger:
läs det där
v säger:
nej en brutta som är på tjocken
v säger:
jag lyssnar igen
v säger:
jacob kommer gilla det här!!!
E säger:
den är grymbra, jag gillar den skarpt också
v säger:
när är bilden tagen?
E säger:
i fredags
v säger:
jasså? var nånstans
E säger:
jag ska ge dig ett smakprov om vad som komma skall...
E säger:
cykelbyxor...
v säger:
haha! ska jag få se
v säger:
haha! COOLT"
v säger:
Vadan denna klädsel
E säger:
mitt msn är så trögt att jag håller på att ruttna
v säger:
mitt är värre!
v säger:
dubor istockholm
E säger:
jag var ute och sprang, på rikt
v säger:
shiiiit
E säger:
fast det är fel på det, jag tror min dator är trött
v säger:
vår määää
v säger:
det regnar här
v
säger:
nu må jag springa ner å kissa med stjärten
E säger:
jag måste sluta, jag ser inte vad jag skriver, får återkomma sen
v säger:
hare
E säger:
gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjo faderittan hambo!

De däringa V och E verkar ju ding dång i roten, knäppa så det förslår. Men inte gör dä' nå för jag har precis lindat bockstyret till min velociped och det blev vråååålbra!

Midsommar here I come!