fredag 21 augusti 2009

koll

lite konstigt är det allt.

på fejjan får man/jag upp förslag på folk som jag kan lägga till som vänner.

de flesta kommer upp för att vi har gemensamma bekanta.

men till myskoaste(?)...
det kommer upp förslag på såna som jag endast har haft en liten kontakt med på nätet.
En tjej vars blogg jag läste till och från förut.
vi har ingen gemensam nämnare på fejset?
sen kommer en man upp som förslag som jag fått lite photoshopstrickshjälp av.
Ingen som helst mer kontakt.
och ingen mer gemensam nämnare.

Usch, då får jag lite rysningar efter ryggraden.
loggas allt som jag gör och det kommer tillbaka?

iofs så gör jag inga dumheter men tänk om jag skulle vilja börja med sånt?

1 kommentar:

LoWa sa...

Jag har samma funderingar som du. Anade ett samband med vilka sidor jag besöker och vilka som rekommenderas via boggkoll. Där radas din, Olles och div andras bloggar upp som jag läser. Skumt. Vi är nog mer övervakade än vi tror...*ryyyyyyser*