onsdag 19 augusti 2009

denna vecka so faR

I måndags när jag kom till fritids och skulle hämta VIgg mötte personalen upp och sa
-vi ska väl berätta vad som hänt innan du träffar honom.
-jaha säger jag och undrar med stora bokstäver vad som hänt
-jo, han lekte i klätterställningen och tappade greppet om en järnring...så han har fått sig en smäll på ögat.

JO, det kunde jag nog hålla med om när jag såg honom.
svullen som bara den och det började skifta åt blå, gult lila...

Tisdagsmorse var det mycket finare!

tisdags eftermiddag.

Har en fritidskompis klippt honom!

Hmmmmmmmm...
tur i oturen så är hennes mamma frisör.

flickans kommentar till sin mamma var
-men mamma, jag vill ju klippa lika som du. Jag vill också bli frisör!

Idag så han ut som han gjort de senaste dagarna så det var skönt!

Inga kommentarer: