måndag 31 augusti 2009

cykelpump

jag har på bevåg inhandlat en cykelpump i förhoppming att det är luft som saknas i mitt däck.
inte punka.

Valde, med hjälp av en viss fru svenssons pappa, den bästa pumpen.
Skiitcool!
jag var hur nöjd som helst!
I did it!

Idag skulle jag pumpa.
jag förstår absolut ingenting!
den ser ut som en liten handdammusgare och man kan byta munstycken, pyttesmå förvisso men dock utbytbara!

och hur jag än gör så kommer det inte en luftsprut ut i mitt hjul!
det går inte ens att sätta fast apparaten på cykeln.

faaaaaasen.
tur att jag bor på landet.
orden som forsade ur min mun var inte att leka med, kan ju säga att hönsen tappade sina fjädrar.

Måste allt vara så high tech?
kan man inte bara pumpa luft på gammalt hederligt sätt!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du köpte jö värsta tuffa pumpen jö, klart den är hightec då::))

Jennie på hyttgatan sa...

hmmmm häls Jennie ,glömde jag skriva :)