tisdag 11 augusti 2009

det är nästan så det ekar här nuför tiden.

Hej!
jag heter Viktoria och är världens sämsta bloggar just nu.

Ordet sviker mig.
mycket har hänt.
sånt man inte ska blogga om och sånt som skulle kunna varit skitkul att blogga om.

Imorgon är min sista dag på skolan i Haraker.
Tänk att det alltid känns lite sorgligt att sluta.

Men det känns jättekul att börja på något nytt.
Jag ser verkligen framemot att få ta nya tag och nya människor.
jag hoppas att det inte känns som om tiderna dödar...
det är det enda som oroar mig.
Dagis kommer få lov att kalla in jourpersonal för att passa Juliana när jag och adde jobbar kväll båda två.

Jag antar att hon överlever.
men det är tungt!
det är vid såna här tillfällen som jag verkligen önskar att vi hade nån backup på nära håll som vi kunde få hjälp av...

1 kommentar:

tiindra sa...

Du har inte så att ngn av de större grabbarna kan hjälpa till de kvällar det behövs..De kanske inte bor i närheten..men om de gör det...Annars är det alternativ kanske..