söndag 8 juli 2012

begagnat

För några år sen beskrev jag hur vi fick tag i vår nuvarande säng.
Jag visste vad jag ville ha och tittade på blocket emellanåt men de som såldes var alltid så dyra för snåljåpan...
Men helt plötsligt så fanns den där soffan med stort S som skulle bli vår säng!
För att göra en historia kort så....det visade sig att det vad Jacob Hård som sålde soffan, sportkändisen!
Kändes ju lustigt att köpa av honom!
men kul och man behöver inte alls bara titta på sport i den!

Nu satt jag och tittade på blocket, letade inte efter något speciellt utan bara glodde runt.
Hittade ett kök som jag absolut kan tänka mig.

 Jag mailade och sa att vi köper det om vi får det för 10 000 kr billigare än de ville ha och de gick med på det.
Helt plötsligt var vi med kök!
och
en jävla massa arbete.

Vi åkte och tittade på köket....
Det var för bra för att vara sant! (och så visade det sig vara F. pauluns kök, Hhah, jag hoppas jag kommer bli hälofreak!nu!)

SÅ nu jobbas det dygnet runt för att få till det!
men det är drygt, inget kök inne...bara en massa sågspån.



Inga kommentarer: