tisdag 8 september 2009

tack

jag har glömt att tacka arrangörerna.

Vilken helg vi fick.
Jag erbjöd mig min hjälp och ville att de skulle få ta det lugnt också.
men de ville ta hand om denna helg.
Vilken lyx jag har haft!

Stuga (v)i(d) vattnet.
Helt sjukt!
vilket paradis Pilla och Lasse har.
det går inte att förklara...
jag har fått det berättat för mig men inte förstått förrän jag stod där med sandstrand utanför husknuten och vatten!
Runda kullar i horisonten.
fantastiskt!
det är så jag vill bo!

tack för helgen och tack pilla som vill låna ut sitt paradis och göra detta till en tradition.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst var det mysigt! Jag kan inte fatta att det kan finnas sådana smultronställen. Det är en av det absoluta mysigaste svenska stugor jag varit vid. Vilken tur vi hade som fick komma dit!

Tack själv!

Kram Annis