tisdag 21 april 2009

tokigt

jag tittar på badrumsinredning så ögona blör...
KUL!!?
jomenvisst.
me nkan det inte räcka med 3/4 av alla produkter som finns!?

beslutsångest?!
jag?
ja, jag heter det just nu.

jag är så inne i detta så det är det enda som snurrar i skallen fast jag inte vet om det.
Jag pratade med mamma i telefonen.
Hon har börjat nytt jobb och sitter som nånslags sekreterare i en förening som heter fläkt och bygg.
NEJ!!!
fasen... detta byggande gör mig knäääääpp!
hon jobbar på ett kontor so mheter (ojoj, nu ska jag hålla fingrarna i styr) släkt och bygd!
JAAAAA, jag kunde!!
de sysslar med släktforskning så det visslar om det.
och detta hade abslut ingenting med något att göra...
så låtsas som om du inte läst detta....
men nu var det svårt att hålla tankarna på rätt ställe....

var var jag?....jo.
just, jag pratade med mamma...
och vi kom in att prata om ett par som heter Catrin och Nicklas.
och det var jag som skulle säga deras namn.
och det som ur min läckande skalle var
-ja, just ja...precis som hos Villeroy och Bosch.sa jag i luren till min kära mor
-eh? sa mamma
-nejmen! vad säger jag?!?!?!
dessa badrum tar död på mina små hjärnceller....

Naturligtvis vet väl alla att Villeroy och Bosch har skiiitsnygga handfat bl a.

och inte ett par som umgås med min moster och familj...

Inga kommentarer: