onsdag 29 april 2009

piiiiiiinigt

rörmokaren kom igår!

jihooo! eller...
jag hälsade och visade var vi ritat cirklar där de skulle göra hål och stoppa ner rör...

Sen tog jag med mig hundarna och gick på promenad...
Jag har inte riktigt fått pli på magen sen magsjukesvängen så när jag närmade mig hemma så bubblade det till...
jag halvsprang hem fast det är det dummaste man kan göra när det trycker på.

Jag funderade på om jag skulle inta dasset.
men är lite för rädd att nåt ska hoppa upp i stjärten på mig.
så jag tog mig in hukande och byxorna hölls på hlavstång

Sprang upp för då skulle jag var lite längre ifrån rörmokarna.
för trots allt så skulle de vara där rören är...

och jag fick en riktigt magisk tarmtömning...
i en sisådär 20 min...
lagom kul.
men ett m´åste.

gick ner och låtsades som om jag städat på lilla toa.
fast ingen sa något, självklart så är det väl en mänsklig handling att gå på toaletten.
SIlvia gör såkert också det! så det så!!

Imorse när rörmokarna kommit igen så säger adde helt apropå...
-hahaha, du pratade rörmokaren med dig om att han hade glömt säga till dig att du inte fick använda avloppet igår? Han skulle ju såga av och sätta ihop...

Asså, ärligt jag dog!
men fyyyyfan vad pinsamt!
-neeeeeeeeeeeeeej sa jag! jag vill inte höra!
-hahhaah, nej men han sa
-TYST, jag vill inte höra sa jag skarpare
jag såg framför mig...
kul!? han har precis sågat av avloppet och jag slår ner mina klatchiga skinkhalvor och släpper på proppen...
han ligger vid röret under huset...
-nemen, sa Adde
-tyst! jag menar allvar! jag vill itne höra, det här är det pinsammaste jag hört! sa jag argt!
-nej då...d et kunde blivit pinsamt om....
-men fattar du inte!? jag vill inte höra!

Alltså... det hände kanske inte något men jag tycker detta är så gräsligt så jag vill aldrig se denne rörmokare igen.
fyyyyyy

1 kommentar:

Anonym sa...

Men guuuud,jag forstar dig! tank att det ska vara sa pinsamt nar vi alla behover slappa loss ibland!!!
ha ha jag skrattar i alla fall,MED dig inte AT dig... For jag forstar dig ju...!
Kraaaaam M