måndag 20 april 2009

kräkor och dirre

I lördags kom jag aldrig igång.
Jag bara gick omkring och försökte hitta inspiration.

TIllslut hoppade jag in i duschen och så åkte vi och handlade lördagsgodis...

Jag hade t o m lite svårt för att få ner det goda.
och jag sa till Adde att jag mådde lite illa när vi gick och la oss.
-äh, det är för mycket lördagsgodis sa han
och jag trodde på honom.

Jagvaknade kl 1 och var sur i magen nå alldeles bedrövligt.
Gick ner i köket och festade loss på en samarin.
innan jag gick upp igen.
DÅ tog det inte många selunder innan...

så tar vi resten lite nerkortat.
Jag kräktes och satt på tjotta 10 gånger mellan 1- 5.30.
Jag tror jag sällan haft en sån sväng av magsjuka.
och feber.
Förstå vad synd det var om mig!!

Iågr gjorde jag definitivt inte många knop.
jag låg och tittade upp i taket.

idag har jag huvudvärk from hell och är alldeles darrig.
sen gör sig min gallsten till känna lite för mycket för att jag ska kunna ignorera den.

Va fan!!!!
jag vill må bra!

Inga kommentarer: