måndag 20 april 2009

Kalas

Här är 5åringen. som har önskat att få låna mina lösögonfransar.
det fick hon på morgonen kl 9 och jag sa att de kankse inte kommer sitta kvar till gästerna kommer.....de gjorde de.




mer paket!!!
Mamma!! jag fick skorna jagville!!
JOhannes och farmor Ellen
man kan tro att det är jag som fått paket...
mamma tar mat
ät och var glad
Liv mer intresserad av juliana och vigg än sin mat
men pappa får in en sked då och då...
fika
pappa, killa mig inte i nacken!!! det kittlas
snyggemma
ungdomarna samlas (eller hur Katharina?)
ÄRik och Adde
SnyggÄrik
Glad 5åring
Jacob vet hur man sköter sig....spelade wii från fikabordet!
Jacke
wii kontrollen

mamma har kul!
Pierre och palle med horn
det ser kul ut när bengt leker med barbie
världens bästa grannar
Vigg

Titta vilken prinsessa jag fick!
jippi!
wow
lycka är en egen kladdkaka med fyrverkeri
blåååås
jag tror att det hade räckt med att vifta med ögonfransarna så hade det slocknat
Finn och Liv
Snyggfinn och snyggliv
pöss

så var kalaset slut

1 kommentar:

pilleruttantuttantu sa...

Åhh va mysigt med kalas, hade så gärna velat vara med. Hälsa många grattiskramar från mig till stora tjejen.