onsdag 1 april 2009

JA!

idag har jag varit på sängjakt...
det är dyrt! och dyrare sen blir det dyrast!
och jag har ingen aning om vad jag ska tänka på inför köpet.

tillslut åkte jag in på Östs.
sist jag var där och tittade på säng visade hon en i 70 000 kr klassen.
Hmmmm...
okej, jag gillar att sova!
men jag har alldeles för lite tid!
och är alldeles för rädd att nån ska få magsjuka, mens, kissa på sig eller bara råka spilla ut en kopp kaffe i den för att ens kunna tänka tanken.
70 bloody tusen kr!!!

nej....
men jag vågade mig in där igen.
smög i indianmockasinerna så ingen skulle se mig.
jag kanske skulle hinna provligga lite innan någon skulle tala om vad som är skönast.

Jag hittade vad jag vill ha!
och till ett mycket bra pris!
en continentalsäng.
med latexbäddmadrass...
blev det något fel här?
latex??? jag måste komma ihåg fel?!
iofs det latex som jag tänker på då behöver vi inte vara oroliga för att nnågot ska spillas i sängen
dä ä ba å spola av!
jaja, det var en flashig bäddmadrass.

Nu har jag pratat så gott om den så Adde vill åka och köpa den nu!
men det är stängt...
imorrn... är en annan dag!!!

Inga kommentarer: