söndag 26 augusti 2012

Födelsedagsfestival

Grattis Björn både på födelsedagen och en sjutusan till födelsedagsfest!
23 år och 1000 pers som kommer och 19 olika artistuppträdanden i dagarna 2.
Jag kan ju inte låta bli att fundera hur han ska fira när han fyller jämt... Typ 30.

Det var verkligen en lyckad tillställning med härlig stämning bland alla som var där!
Vilda hjärtan stod på scenen och denna gång kändes det rätt bra och ... Hmm det var kul!
Jag hade före sagt mig själv att det var detta datum som skulle få mig att bestämma om jag skulle fortsätta eller inte.
Jag var så missnöjd efter gruvanspelningen. Jag var aaasdålig!

Men jag testar ett tag till.
Idag har vi(=Adde) målat klart kökstaket!
Dyr färg! 2000 kronor men nu är det vitt och fint!

1 kommentar:

Plastmor sa...

Skoj att spelningen satt och spännande med taket måste kännas härligt när det går framåt blir såååå snyggt

Kram på er